سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر روز به روزیم

طنز مزیت های زن شدن!!!

 

 

این دلایل عبارتند از:

 

 1- معافیت از خدمت مقدس سربازی

کدام انسان عاقلی تمایل به  آش خوردن، آن هم به مدت دو سال دارد؟! یا مثلاً ... (این قسمت به دلایل امنینی، خودسانسوری شد!). زن باشید و از خواندن نامه های عاشقانه ی نامزدتان که برایتان از سربازی می فرستد لذت ببرید.

 

2-  نداشتن دغدغه ازدواج

می توانید راحت بنشینید داخل خانه و خواستگارهای بدبخت بیچاره را یکی یکی با بهانه های دری وری رد کنید؛ هر خواستگار هم یک جعبه شیرینی با خودش می آورد که تا یک هفته شیرینی خانه تامین می شود.
نهایتاً هم اگر مزدوج نشدید می توانید کلاس گذاشته، افه فمینیستی بیایید و ترشیدگی خود را نشان از روشنفکری بدانید
. ضمناً می توانید هر لحظه که احساس بی پولی کردید، مهریه تان را به اجرا گذاشته، پوست شوهر بدبختتان را بکنید و درست همان زمانی که او داخل زندان دارد آب خنک می خورد شما در حال سفرهای اروپاییتان باشید.

 

 3- وجود واگن مجزا در مترو برای خانم ها

چه چیزی از این بهتر که دقیقاً همان زمانی که مردها در داخل واگن ها در حال له شدن و استشمام بوی سیر دهان نفر کناری که مماس به دماغشان شده است هستند، شما بعنوان یه خانم، داخل واگن ویژه بانوان نشسته و در حال غیبت و درد دل با دیگر خانم ها باشید؟
و یا اگر مایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی نباشید، درست همان زمانی که مردها زیر باران منتظر تاکسی هستند، انواع ماشین های مدل بالا و پایین، تمایل خود را برای جابجایی شما به صورت خداپسندانه ابراز می کنند
.

 

4- شهرت

زن باشید و با یک دوربین هندی کم یه فیلم مزخرف بسازید، یا یک کتاب مسخره و بی سر و ته بنویسید و یا نهایتاً وقتی هیچ کاری نتوانسته اید انجام بدهید، بروید و نمایشگاه عکاسی بگذارید؛ صرف زن بودنتان به آنچنان شهرتی خواهید رسید که "آمیتاباچان" در عرصه سینما، "ژول ورن" در عرصه ادبیات و عکاس بزرگ و حرفه ای و پرآوازه عصر ما، استاد "هدیه تهرانی" در عرصه عکاسی برایتان لنگ می اندازند!


ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

خسته نباشی پدر

 

جذاب ترین گروه ایرانی | WarningTM.ORG

 

پدر خسته از سر کار به خانه برگشت.

پسر از پدر پرسید پدر میتوانم بپرسم ساعتی چند دلار حقوق میگیری . پدر با بی حوصلگی گفت به تو ربطی ندارد.

پس از اندک زمانی پسر بار دیگر این سوال را از پدر پرسید و پدر با عصبانت پسر کوچکش را دعوا کرد ولی پسر باز با خواهش از پدرش خواست تا بداند دستمزد پدرش ساعتی چند است و پدر ناگزید پاسخ داد ساعتی 20 دلار.

پسر از پدر پرسید می توانی 10 دلار به من بدهی نیاز دارم. و پدر شاکی از اینکه تمام پافشاری های پسر از سوالش فقط برای گرفتن پول بود... با فریاد به پسرش گفت بر و به اطاقت تا دیگر نبینمت.

پسر با حالی دگرگون راهی اطاقش شد .

پس از مدت زمانی پدر از کارش پشیمان شد و برای دلجویی از پسرش راهی اطاق پسر شد . درب اطاق را که باز کرد دید پسرش دستپاچه مشغول جمع کردن پولش است.

پدر با خشم از پسر پرسید. این پول ها چیست؟

پسر گفت پول های توجیبیم است.

پدر سوال کرد چقدر است؟ پسر جواب 10 دلار .

و پدر متعجت از پسر پرسید ! تو که خودت 10 دلار داشتی برای چه 10 دلار دیگر از من میخواستی؟ 

پسر در پاسخ به پدرش گفت. برای آنکه 10 دلار کم دارم تا بشود 20 دلار و به تو بدهم تا فردا یک ساعت زودتر به خانه بیایی ....


ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!
گروه بزرگ ایران تپش    


ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

 

ساحل و صدف

 

  http://ftp.pcworld.com/pub/screencams/sea-shell.jpg

 

مردی در کنار ساحل دورافتاده ای قدم می‌زد. مردی را در فاصله دور می بیند که مدام خم می‌شود و چیزی را از روی زمین بر می‌دارد و توی اقیانوس پرت می‌کند. نزدیک تر می شود، می‌بیند مردی بومی صدفهایی را که به ساحل می­افتد در آب می‌اندازد.

 - صبح بخیر رفیق، خیلی دلم می­خواهد بدانم چه می کنی؟

- این صدفها را در داخل اقیانوس می اندازم. الآن موقع مد دریاست و این صدف ها را به ساحل دریا آورده و اگر آنها را توی آب نیندازم از کمبود اکسیژن خواهند مرد.

- دوست من! حرف تو را می فهمم ولی در این ساحل هزاران صدف این شکلی وجود دارد. تو که نمی‌توانی آنها را به آب برگردانی خیلی زیاد هستند و تازه همین یک ساحل نیست. نمی بینی کار تو هیچ فرقی در اوضاع ایجاد نمی­کند؟

مرد بومی لبخندی زد و خم شد و دوباره صدفی برداشت و به داخل دریا انداخت و گفت: "برای این یکی اوضاع فرق کرد."
 


ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

صدای فاجعه از سوت قطار شیراز اصفهان به گوش میرسد

 

قطار شیراز-اصفهان بطور نمادین شروع به کار کرد. این خبری بود که چند روز پیش روی تمام خبرگزاری ها رفت و به عنوان یکی از خدمات و دستاورد های دولت نهم اعلام شد. اما در واقع این خط راه آهن یکی از پروژه هایی بود که ماست مالی شد تا سند افتخار آن به نام دولت نهم ثبت شود. همه دوستان شیرازی میدانند که خبری از قطار در شیراز نیست و نزدیک ترین ایستگاه حدود ??? کیلومتر با شیراز فاصله دارد. ایستگاه  کیلومتر ??? که به گفته نماینده شیراز کاربردی نمایشی برای افتتاح داشته چند صد میلیون هزینه برداشته و جابجایی آن نیز مجددا چند صد میلیون هزینه دارد.

متاسفانه قسمتی از خط هم که نصب شده بصورت کاملا غیر استاندارد و عمله ساز کار شده بطوری که بعد از همان یکبار حرکت نمایشی آن هم با سرعت ?? کیلومتر در ساعت بسیاری از تراورت ها از بین رفته و خط آهن کج شده و تاب برداشته است.

واقعا تا کی باید شاهد دور ریختن بیت المال برای پروزه های تبلیغاتی باشیم؟ چه کسی پاسخگوی اینهمه هزینه است؟ چه کسی پاسخگوی جان مسافرانی است که قرار است با این قطار سفر کنند؟ عکس ها به قدر کافی گویا هستند.

ایستگاه قطار شیراز که هنوز ساخته نشده

ایستگاه قطار شیراز که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

تراورت هایی که با اولین حرکت قطار خرد شده اند

تراورت هایی که با اولین حرکت قطار خرد شده اند

مسیری که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

مسیری که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

ریل هایی که بعد از اولین حرکت کج شده اند

ریل های کج شده در طول مسیر

ریل های کح شده در طول مسیر

لینک های مرتبط:

نماینده شیراز: من سوار قطار شیراز اصفهان نمیشوم

صدای حاشیه هابیشتر از صدای سوت قطار شیراز - اصفهان


ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

جوک و اس ام اس زناشویی خنده دار

 

اس ام اس زناشویی

 

زن .یه به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو

 میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟

شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

.

.

.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

ساخت یک خانه سیار تخم مرغی شکل


 

 

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

اتومبیل های بسیار زیبا در نمایشگاه خودرو در دیترویت میشیگان

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!
 

دیدار بلند قدترین و کوتاه قدترین مردان دنیا (تصویری)


بلند قدترین و کوتاه قدترین مردان دنیا در ترکیه دیدار کردند.

سلطان کوسن که ترک تبار است در شهر استانبول ترکیه از کوتاه قدترین مرد جهان که یک فرد چینی است استقبال کرد. سلطان کوسن با 2 متر و 46 سانتیمتر قد رسما بلند قدترین مرد دنیا لقب گرفته است.

پینگ پینگ هم 74 سانتی متر قد دارد. این دو در استانبول به ابتکار کتاب جهانی گینس دیدار کردند. گینِس در سال 1955 چاپ شد. این کتاب اکنون در بیش از یکصد کشور به 25 زبان چاپ می‌شود.

تصاویر این دیدار:

 

 

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!

تبلیغات مبتکرانه

 

http://uploader.ir/rozanehgroup/day88/tablighat_jaleb/0qpyrlzs54k-12406.jpg

 

 

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باز گشت جیمبو !!!
<      1   2